تو فقط یادم باش!!!
(((آوای . . . باران)))

تقدیم به همه مهربونا

 
 
حضرت آدم وقتی داشت از بهشت بیرون میرفت
 
 
خدا گفت: نازنینم آدم با تو رازی دارم...
 
 
اندکی پیشتر آی...آدم آرام و نجیب آمد پیش
 
 
زیر چشمی به خدا مینگریست
 
 
محو لبخند غم آلود خدا...دل انگار گریست!
 
 
گفت:نازنینم آدم...قطره ای اشک زچشمان خداوند چکید
 
 
یاد من باش که بس تنهایم
 
 
بغض آدم ترکید
 
 
گونه هایش لرزید
 
 
به خدا گفت:
 
 
من به اندازه گلهای بهشت...من به اندازه عرش
 
 
نه باندازه تنهاییت ای هستی من دوست دارم!!!
 
 
 
آدم کوله بارش را برداشت...خسته و سخت قدم برمیداشت!
 
 
زیر لبهای خدا باز شنید:نازنینم آدم
 
 
نه باندازه تنهایی من
 
 
نه باندازه گلهای بهشت
 
 
که باندازه یک دانه گندم
 
 
توفقط یادم باش!!!


نظرات شما عزیزان:

sadegh
ساعت18:00---2 مهر 1393
سلام سما میشه به منم نظر بدی خوشحال میشمsadeghfarhani615.loxblog.com

KAMRAN
ساعت10:12---4 تير 1393
نیستی ببینی بعد رفتنت پشت این عینک آفتابی هوا بد جوری بارونیه
پاسخ:خلایق هرچه لایق!!!!!


KAMRAN
ساعت22:45---3 تير 1393
بخدااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااا من همیشه بیادتما کشل
پاسخ:دستت درد نکنه...ولی من منظورم تو نبودی!!


حميدرضا
ساعت22:33---2 تير 1393
عالي بود بابا دمت گرم
پاسخ:مرسی حمید جووووووووون


سامان20
ساعت20:32---2 تير 1393
عجب چت روم باحالی داری النا من از این حبابا زیاد تر کوندم امتیازامو بده برم پی کارم
پاسخ:مرسی سامان جان امتیازتم مث خودت20


عشقم اسما
ساعت19:40---2 تير 1393
ای بابا شماها چرا نمیفهمید عشق اسما فقط منم! اسما بگو دیگه عشقت فقط منم!
یالان!!!!
پاسخ:راست میگه بابا عشق من فقط رهاجوووووونمه!!!


رها
ساعت19:39---2 تير 1393
سلام اسمایی خیلی خوب بود آجی لذت بردم
پاسخ:فدات عزیزدلم....بازم به معرفت تو شادی خسیس که لو میده!


شادی
ساعت19:27---2 تير 1393
تنها که شدی

بیندیش:

آغوش خدا هنوز هم باز است!

تنها برای "تو"...


شادی
ساعت19:22---2 تير 1393
من و تو چترمون خداس یادت باش
پاسخ:بووووووس برا شادی گلم...


شادی
ساعت19:20---2 تير 1393
خوب بود فدام شی!!!کپی آزاد از پستهای خودم بود
پاسخ:خوب حالا گدا...لو نده!!!


جواد
ساعت17:58---2 تير 1393
سعید کدومتونین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سعید سریع دستشو ببره بالا باهاش کار دارم
هی میخوام خودمو کنترل کنم نمیشه
پاسخ:واااااای سعید از من میشنوی خودتو نشون ندی که دادشیم میکشه!!!من فداااااای تو بشم...مرسی


ariya
ساعت9:40---2 تير 1393
eshgham mesl hamishe like dari
پاسخ:مرسی عزیزدلم...


جواد
ساعت0:03---2 تير 1393
زیبا بود اجی گلی
راستی چرا بیرون نوشته 3 نظر ولی میای تو دوتاست هاااااااااااااااااااا؟ یه نظر دیگه رو کی نوشته ؟چرا خصوصیش کردی؟ها کیه؟موکوشمتااااااااااااااااااا اااااااااااا ای نفس کش
پاسخ:فدات شم داداشی جون همش تقصیر این سعیده!!!من عذر موخوام خخخ مرسی از نظرت


2fammm
ساعت20:01---1 تير 1393
azizam ye donyai shoode ke adami az yw lahzye khoodesh jooda nemishe ta yad on balaii biyofte~~~
پاسخ:لایک...مرسی سعید جان حق باتوهه درست میگی


2fammm
ساعت20:00---1 تير 1393
like dari eshgham!
پاسخ:فدات عزیزم...مرسی سعید جان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 1 تير 1393برچسب:,ساعت 19:44 توسط ASMA| |



قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت